Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17505
Title: Людинознавство і метапізнання як надважливі освітні категорії сьогодення
Authors: Городнюк, Людмила Степанівна
Horodniuk, Lyudmyla Stepanivna
Keywords: метапізнання
метакогніції
мислення
когнітивістика
філософія мислення
Issue Date: 2023
Publisher: Інститут обдарованої дитини НАПН України
Citation: Городнюк Л.С. Людинознавство і метапізнання як надважливі освітні категорії сьогодення / Л. С. Городнюк // Україна на шляху відновлення: завдання науки і освіти в європеїзації держави : матеріали Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 17–19 травня 2023 року) / Уклад.: Л. І. Ткаченко, В. М. Шульга. – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023. – С. 371-374 с.
Abstract: Тривалий час говорять про впровадження людинознавства – комплексної дисципліни, яка б інтегрувала знання з філософії, психології, психофізіології, антропології, соціології, біології, де центральними опціями стали би важливі і реальні життєві категорії - сенс життя, образ майбутнього, здоров'я і нервова система, соціальні ролі і зв'язки, мислення, призначення і світогляд, відносини і стосунки, втрати і розлучення, життєві виклики та стратегії подолання, а в центрі проблематики - обов'язково метапізнання як система знань людини про особливості власної пізнавальноїсфери і засобах її контролю. Фактично метапізнання і є ключ до самознавства, до розуміння, як влаштовано внутрішній всесвіт людини, а це, в свою чергу, і є ключ до того, якою має бути її співпраця з світом зовнішнім, тобто життєвий шлях».
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17505
Appears in Collections:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Horodniuk Lyudmyla Stepanivna.pdf231.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.