Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17477
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Pop, Olena | - |
dc.contributor.author | Zarichanska, Nataliia | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-10T10:26:43Z | - |
dc.date.available | 2023-07-10T10:26:43Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Pop O. Inquiry-based language learning in english classroom / O. Pop, N. Zarichanska // Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов: зб. наук. праць / за ред. А. А. Юмрукуз; МОН України; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського; Вінницький державний педагогічний ун-т ім. М. Коцюбинського; Аріельський ун-т; Ін-т мовної освіти Норвіча; Харбінський інженерний ун-т; Центральний університет Хар’яна (Індія). – Одеса: Магістр, 2023. – С. 36-38. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17477 | - |
dc.description.abstract | Inquiry-based learning has become a popular approach to teaching in recent years, with its emphasis on student-centered, active learning. This approach can be particularly effective in language learning, where students need to engage with the language in authentic ways in order to develop proficiency. Inquiry-based language learning (IBLL) is defined as a process of seeking truth, information, or knowledge by questioning. It is focused on practical students activity and encourages them to actively search for information. Inquiry-based language learning is learning through research and a way to increase student engagement in a particular activitythroughactive independent workin finding answers to theoretical and practical questions. Навчання, засноване на дослідженні, стало популярним підходом до викладання в останні роки, з акцентом на активному навчанні, орієнтованому на студента. Цей підхід може бути особливо ефективним у вивченні мови, коли студенти повинні взаємодіяти з мовою автентичними способами, щоб розвивати знання. Вивчення мови на основі запитів (IBLL) визначається як процес пошуку істини, інформації або знань шляхом опитування. Він орієнтований на практичну діяльність студентів і спонукає їх до активного пошуку інформації. Вивчення мови на основі запитів – це навчання через дослідження та спосіб посилити залученість студентів у певну діяльність через активну самостійну роботу над пошуком відповідей на теоретичні та практичні запитання. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Магістр | uk |
dc.subject | вивчення англійської мови | uk |
dc.subject | опитування | uk |
dc.subject | запити | uk |
dc.subject | самостійна робота | uk |
dc.subject | learning English | uk |
dc.subject | requests | uk |
dc.subject | poll | uk |
dc.subject | independent work | uk |
dc.title | Inquiry-based language learning in english classroom | uk |
dc.title.alternative | Вивчення мови на основі запитів у класі англійської мови | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов (2023) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Olena Pop.pdf | 2.62 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.