Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17469
Назва: Systematic approach as a factor of acquisition of foreign language competences of future primary school teachers
Інші назви: Системний підхід як чинник набуття іншомовної компетентності майбутніх учителів початкової школи
Автори: Алексєєва, Ольга Борисівна
Алексеева, Ольга Борисовна
Aleхееva, Olga Borysivna
Ключові слова: системний підхід
майбутній вчитель початкової школи
іншомовна підготовка вчителя
systematic approach
foreign language teacher training
future primary school teacher
Дата публікації: 2023
Видавництво: Магістр
Бібліографічний опис: Алексєєва O. B. Systematic approach as a factor of acquisition of foreign language competences of future primary school teachers / O. B. Aleхееva // Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов: зб. наук. праць / за ред. А. А. Юмрукуз ; МОН України ; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського; Вінницький державний педагогічний ун-т ім. М. Коцюбинського; Аріельський ун-т; Ін-т мовної освіти Норвіча; Харбінський інженерний ун-т; Центральний університет Хар’яна (Індія). – Одеса: Магістр, 2023. – С. 22-24.
Короткий огляд (реферат): The need for professional foreign language training of specialists who have communicative competence for the purposes of modern business, scientific and personal foreign language communication creates the need for constant updating of the system of pedagogical support for the formation of language competence of students of non-linguistic specialties. Since the final result of foreign language learning for future primary school teachers is defined by the State Standard of Higher Education as the need for the formation and development of foreign language communicative competence, the achievement of this final goal is ensured by the implementation of partial goals of foreign language learning - general educational, developmental and others foreign language training of future primary school teachers should be carried out comprehensively, with the involvement of advanced assets, technologies and approaches. Необхідність професійної іншомовної підготовки фахівців, які володіють комунікативною компетенцією, для цілей сучасного ділового, наукового та особистісного іншомовного спілкування породжує необхідність постійного оновлення системи педагогічної підтримки формування мовної компетенції студентів нелінгвістичних спеціальностей. Оскільки кінцевим результатом навчання іноземної мови майбутніх учителів початкової школи Державний стандарт вищої освіти визначає потребу у формуванні та розвитку іншомовної комунікативної компетентності, то досягнення цієї кінцевої мети забезпечується реалізацією часткових цілей навчання іноземної мови – загальноосвітня, розвивальна та інша іншомовна підготовка майбутнього вчителя початкової школи повинна здійснюватися комплексно, із залученням передових засобів, технологій і підходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17469
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aleхееva.pdf2.62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.