Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17466
Назва: Блог навчальної групи як засіб навчання англомовного письма учнів старших класів
Автори: Михайлюк, Т.
Бучацька, С.
Ключові слова: блог
навчання англомовного письма
розвиток креативності
самовираження
Дата публікації: 2023
Видавництво: Магістр
Бібліографічний опис: Михайлюк Т. Блог навчальної групи як засіб навчання англомовного письма учнів старших класів / Т. Михайлюк, С. Бучацька // Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов: зб. наук. праць / за ред. А. А. Юмрукуз ; МОН України; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського; Вінницький державний педагогічний ун-т ім. М. Коцюбинського; Аріельський ун-т; Ін-т мовної освіти Норвіча; Харбінський інженерний ун-т; Центральний університет Хар’яна (Індія). - Одеса: Магістр, 2023. – С. 16-19.
Короткий огляд (реферат): Блог може бути ефективним засобом навчання англомовного письма учнів старших класів. Він стимулює розвиток креативності та самовираження, сприяє взаємодії та співпраці між учнями та допомагає підвищити рівень знань та навичок учнів. Тому вчителі можуть рекомендувати створення блогів як додаткову форму роботи з англійською мовою у класі. використання блогів в навчальному процесі може мати значний вплив на покращення писемних навичок учнів старшої школи. Вчителі мають можливість включати цей інструмент в свої уроки, дозволяючи учням розвивати свої навички письма, відповідальності та організації часу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17466
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mykhailiuk.pdf2.62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.