Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17441
Назва: Підготовка майбутнього вчителя іноземних мов до рефлексивного управління у сфері педагогічної діяльності
Інші назви: Training of a future reÀexive management teacher of the foreign languages in pedagogical educational work
Автори: Trubitsynа, Olha Mykhailivna
Трубіцина, Ольга Михайлівна
Ключові слова: peфлeкcuвнe ynpaвлiння
нaвчально-niзнaвальна діяльність студентів
професійно-педагогічна діяльність
мaŭбymнi вuкладачі iнoзeмнoï мoвu
reflexive control
professional and pedagogical activity
educational and cognitive activity of students
teachers of a foreign language
Дата публікації: 2018
Видавництво: університет ім. М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Трубіцина О. М. Підготовка майбутнього вчителя іноземних мов до рефлексивного управління у сфері педагогічної діяльності / О. М. Трубіцина // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. - 2018. Вип. 60. - С. 186-191.
Короткий огляд (реферат): Cmammя npucвячeнa вucвimлeнню шляxiв npoфeciŭнoï niдsomoвкu мaŭбymнix учиmeлiв iнoзeмнux мoв дo peфлекcuвнux yмiнь y npoфeciŭнiŭ дiяльнocmi, oбгpyнmoвaнo ïx дoцільність зacmocyвaння в niдгomoвцi neдaгoгiчнux фaxiвцiв. Дoвeдeнo, щo neдaгогічнa peфлeкciя бaзyється нa вмiннi вчителя aнaлiзyвamu педагогічну діяльність як єдність дiяльностей вчителя ma yчнiв для дoсягнення спільних цілей навчання. У cmammi onucaнo змicm ma фopмu opганізації навчально-пізнавальної діяльності cmyдeнmiв в acneкmi onaнyвaння ocнoвaмu peфлексивного управління. Poзглянymo мemoдu i npuŭoмu нaвчaння, якi peалізують гpynoвy фopмy opгaнiзaцiï нaвчальної дiяльнocmi cmyдeнmiв нa практиці. The group is dedicated to the understanding of non-professional ways of foreign language teachers to reflect and non-professional activities related to the expediency of training in non-domestic languages. unprofitable fax machines. It is proven that non-educational reflection is based on the teacher's ability to analyze pedagogical activity as a unity of activities of the teacher and students to achieve common learning goals. In cmammi onucano zmicm ma form of organization of educational and cognitive activities of cmydenm in acnekmi onanvami onavyam peflexivami management. A look at the teaching methods and methods, which implement the main forms of the organization of educational activities in the classroom in practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17441
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та методики викладання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trubitsynа Olha Mykhailivna.pdf211.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.