Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17440| Title: | Ціннісно-мотиваційний аспект підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до рефлексивного управління |
| Authors: | Trubitsynа, Olha Mykhailivna Трубіцина, Ольга Михайлівна |
| Keywords: | підготовка майбутніх вчителів вчитель іноземної мови рефлексивне управління педагогічний менеджмент самоуправління міжпредметний зв’язок |
| Issue Date: | 2023 |
| Publisher: | Mezinаrodní Ekonomicky Institut s.r.o. |
| Citation: | Трубіцина О. М. Ціннісно-мотиваційний аспект підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до рефлексивного управління / О. М. Трубіцина // Moderní aspekty vědy: XXVII. Díl mezinárodní kolektivní monografie / Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2023. - С. 244-264. |
| Abstract: | У статті автор спробува забезпечити тісний міжпредметний зв’язок між дисциплінами педагогічного циклу. Активізував три види зв’язків: за змістом (принципи методологізації і системності), за способом організації навчально-професійної діяльності студентів (принципи проблематизації й діалогізації) та за суб’єкт-суб’єктним стилем взаємодії в мікросистемі «викладач-студент» (принципи індивідуалізації і персоналізації). У процесі їх реалізації відбувалися зміни формальних стереотипів в організації навчання студентів; відпрацьовувалися способи їх презентації при засвоєнні різноманітних професійних ролей; виконувалося послідовне оволодіння ними алгоритмами управлінських дій підчас виконання аналітичних, інформаційних, організаторських, контролюючих та оцінних функцій. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17440 |
| Appears in Collections: | Кафедра германської філології та методики викладання іноземних мов |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Trubitsynа Olha Mykhailivna.pdf | 5.88 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.