Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17439| Назва: | Визначення сутності педагогічної діяльності вчителя як процесу рефлексивного управління | 
| Автори: | Trubitsynа, Olha Mykhailivna Трубіцина, Ольга Михайлівна | 
| Ключові слова: | педагогічна діяльність вчителя рефлексивне управління особливості диференціації праці розвитку суспільства метадіяльність професійна діяльність вчителя | 
| Дата публікації: | 2022 | 
| Видавництво: | Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o | 
| Бібліографічний опис: | Трубіцина О. М. Визначення сутності педагогічної діяльності вчителя як процесу рефлексивного управління Moderní aspekty vědy: XIX. Díl mezinárodní kolektivní monografie / О. М. Трубіцина // Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2022. - С. 136-148. | 
| Короткий огляд (реферат): | Педагогічна діяльність як різновид соціальної системи для забезпечення своєї якісної специфіки, нормального функціонування та розвитку, задля успішного руху до поставленої мети гостро потребує відповідного, тобто рефлексивного управління, що є іманентно притаманною її властивістю. Така властивість зумовлена суспільним і колективним характером педагогічної праці, що передбачає безпосередню взаємодію та спілкування між суб’єктами педагогічного процесу, а також безперервний обмін їх діяльністю. Управління, що притаманне педагогічній діяльності вчителя, як її невід’ємна характеристика, має суспільно-історичний характер. Його цілі, засоби, форми та методи вироблялися протягом суспільно-історичної практики. Через це, індивід, що бере на себе професійну роль учителя сучасного суспільства, лише такою мірою здатний її виконувати, якою він оволодіває змістом, формами та способами рефлексивного управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів. Отже, дуже важливо, щоб учитель міг керувати процесами виховання й освіти учнів згідно з вимогами науково пізнаних об’єктивних закономірностей, з урахуванням прогресивних тенденцій як у розвитку сунормального функціонування та розвитку, задля успішного руху до поставленої мети гостро потребує відповідного, тобто рефлексивного управління, що є іманентно притаманною її властивістю. Така властивість зумовлена суспільним і колективним характером педагогічної праці, що передбачає безпосередню взаємодію та спілкування між суб’єктами педагогічного процесу, а також безперервний обмін їх діяльністю. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17439 | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра германської філології та методики викладання іноземних мов | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Trubitsynа Olha Mykhailivna.pdf | 3.14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
