Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17439
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrubitsynа, Olha Mykhailivna-
dc.contributor.authorТрубіцина, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-07-05T07:55:15Z-
dc.date.available2023-07-05T07:55:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТрубіцина О. М. Визначення сутності педагогічної діяльності вчителя як процесу рефлексивного управління Moderní aspekty vědy: XIX. Díl mezinárodní kolektivní monografie / О. М. Трубіцина // Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2022. - С. 136-148.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17439-
dc.description.abstractПедагогічна діяльність як різновид соціальної системи для забезпечення своєї якісної специфіки, нормального функціонування та розвитку, задля успішного руху до поставленої мети гостро потребує відповідного, тобто рефлексивного управління, що є іманентно притаманною її властивістю. Така властивість зумовлена суспільним і колективним характером педагогічної праці, що передбачає безпосередню взаємодію та спілкування між суб’єктами педагогічного процесу, а також безперервний обмін їх діяльністю. Управління, що притаманне педагогічній діяльності вчителя, як її невід’ємна характеристика, має суспільно-історичний характер. Його цілі, засоби, форми та методи вироблялися протягом суспільно-історичної практики. Через це, індивід, що бере на себе професійну роль учителя сучасного суспільства, лише такою мірою здатний її виконувати, якою він оволодіває змістом, формами та способами рефлексивного управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів. Отже, дуже важливо, щоб учитель міг керувати процесами виховання й освіти учнів згідно з вимогами науково пізнаних об’єктивних закономірностей, з урахуванням прогресивних тенденцій як у розвитку сунормального функціонування та розвитку, задля успішного руху до поставленої мети гостро потребує відповідного, тобто рефлексивного управління, що є іманентно притаманною її властивістю. Така властивість зумовлена суспільним і колективним характером педагогічної праці, що передбачає безпосередню взаємодію та спілкування між суб’єктами педагогічного процесу, а також безперервний обмін їх діяльністю.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherMezinárodní Ekonomický Institut s.r.ouk
dc.subjectпедагогічна діяльність вчителяuk
dc.subjectрефлексивне управлінняuk
dc.subjectособливості диференціації праціuk
dc.subjectрозвитку суспільстваuk
dc.subjectметадіяльністьuk
dc.subjectпрофесійна діяльність вчителяuk
dc.titleВизначення сутності педагогічної діяльності вчителя як процесу рефлексивного управлінняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра германської філології та методики викладання іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trubitsynа Olha Mykhailivna.pdf3.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.