Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17439
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Trubitsynа, Olha Mykhailivna | - |
dc.contributor.author | Трубіцина, Ольга Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-05T07:55:15Z | - |
dc.date.available | 2023-07-05T07:55:15Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Трубіцина О. М. Визначення сутності педагогічної діяльності вчителя як процесу рефлексивного управління Moderní aspekty vědy: XIX. Díl mezinárodní kolektivní monografie / О. М. Трубіцина // Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2022. - С. 136-148. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17439 | - |
dc.description.abstract | Педагогічна діяльність як різновид соціальної системи для забезпечення своєї якісної специфіки, нормального функціонування та розвитку, задля успішного руху до поставленої мети гостро потребує відповідного, тобто рефлексивного управління, що є іманентно притаманною її властивістю. Така властивість зумовлена суспільним і колективним характером педагогічної праці, що передбачає безпосередню взаємодію та спілкування між суб’єктами педагогічного процесу, а також безперервний обмін їх діяльністю. Управління, що притаманне педагогічній діяльності вчителя, як її невід’ємна характеристика, має суспільно-історичний характер. Його цілі, засоби, форми та методи вироблялися протягом суспільно-історичної практики. Через це, індивід, що бере на себе професійну роль учителя сучасного суспільства, лише такою мірою здатний її виконувати, якою він оволодіває змістом, формами та способами рефлексивного управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів. Отже, дуже важливо, щоб учитель міг керувати процесами виховання й освіти учнів згідно з вимогами науково пізнаних об’єктивних закономірностей, з урахуванням прогресивних тенденцій як у розвитку сунормального функціонування та розвитку, задля успішного руху до поставленої мети гостро потребує відповідного, тобто рефлексивного управління, що є іманентно притаманною її властивістю. Така властивість зумовлена суспільним і колективним характером педагогічної праці, що передбачає безпосередню взаємодію та спілкування між суб’єктами педагогічного процесу, а також безперервний обмін їх діяльністю. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o | uk |
dc.subject | педагогічна діяльність вчителя | uk |
dc.subject | рефлексивне управління | uk |
dc.subject | особливості диференціації праці | uk |
dc.subject | розвитку суспільства | uk |
dc.subject | метадіяльність | uk |
dc.subject | професійна діяльність вчителя | uk |
dc.title | Визначення сутності педагогічної діяльності вчителя як процесу рефлексивного управління | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра германської філології та методики викладання іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Trubitsynа Olha Mykhailivna.pdf | 3.14 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.