Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17428
Назва: Інклюзивна освіта та взаємодія з командою психолого-педагогічного супроводу
Автори: Букіна, Д.
Ключові слова: інклюзивна освіта
психолого-педагогічний супровід
інтегроване навчання
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Букіна Д. Інклюзивна освіта та взаємодія з командою психолого-педагогічного супроводу / Д. Букіна // Історичний досвід і сучасність: матеріали XХІХ наукової конференції здобувачів вищої освіти : cтатті. Вип. 45. /відп. ред. В. М. Букач. – Одеса: ПНПУ, 2023. – С. 19-24.
Короткий огляд (реферат): Інклюзивна освіта є важливим напрямком розвитку сучасної освітньої системи, який полягає в тому, що кожен учень незалежно від своїх особливостей і потреб може отримати повноцінну освіту разом із нормотиповими однолітками. Завдяки інклюзивному підходу учні з різними особливостями можуть навчатися разом у загальноосвітній школі, де з ними працює команда психолого-педагогічного супроводу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17428
Розташовується у зібраннях:Випуск 45

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bukinа.pdf203.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.