Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17427| Title: | Методичні особливості художньо-естетичного розвитку учнів з порушенням слуху | 
| Authors: | Рабаджи, К. С. Rabadzhy, K. | 
| Keywords: | діти з порушенням слуху художньо-естетичний розвиток корекційна освіта організація процесу навчання гурткова робота організація роботи з дітьми з особливими потребами викладання образотворчого мистецтва | 
| Issue Date: | 2023 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Рабаджи К. С. Методичні особливості художньо-естетичного розвитку учнів з порушенням слуху / К. С. Рабаджи // Історичний досвід і сучасність: матеріали XХІХ наукової конференції здобувачів вищої освіти : cтатті. Вип. 45. /відп. ред. В. М. Букач. – Одеса: ПНПУ, 2023. – С. 9-18. | 
| Abstract: | Успіх реалізації художньо-естетичного розвитку учнів на гуртках багато в чому залежить від узгоджених дій керівництва навчального закладу і керівника гуртка, єдиної лінії в рішенні задач освіти і виховання. Для розвитку творчих засад у діяльності керівників із художньо-естетичного розвитку учнів з порушенням слуху, напрямки роботи керівника гуртка наступні: ознайомлення колективу з існуючими програмами і методиками художньо-естетичного виховання; вибір програми і методики (спільно з педагогічним колективом); визначення місця художньо-естетичного виховання в загальному освітньому просторі, його зв'язку з іншими напрямками; контроль за координацією роботи всіх фахівців і керівників; моніторинг діяльності всього колективу; участь в діагностиці дітей і аналізі її результатів; проведення методичних семінарів для членів колективу; участь у вдосконаленні розвиваючого предметно-просторового середовища; участь у поширенні досвіду роботи навчального закладу; організація батьківських зборів, присвячених проблемам художньо-естетичного виховання; узагальнення результатів роботи; аналіз програм, методик з точки зору їх відповідності рівню розвитку учнів; участь в складанні діагностичних карт; присутність на заняттях з метою визначення особливостей поведінки і характеристик учнів (довільність, комфортність і т.п.); взаємодія з батьками. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17427 | 
| Appears in Collections: | Випуск 45 | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Rabadzhy K..pdf | 224.56 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
