Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17427
Title: Методичні особливості художньо-естетичного розвитку учнів з порушенням слуху
Authors: Рабаджи, К. С.
Rabadzhy, K.
Keywords: діти з порушенням слуху
художньо-естетичний розвиток
корекційна освіта
організація процесу навчання
гурткова робота
організація роботи з дітьми з особливими потребами
викладання образотворчого мистецтва
Issue Date: 2023
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Рабаджи К. С. Методичні особливості художньо-естетичного розвитку учнів з порушенням слуху / К. С. Рабаджи // Історичний досвід і сучасність: матеріали XХІХ наукової конференції здобувачів вищої освіти : cтатті. Вип. 45. /відп. ред. В. М. Букач. – Одеса: ПНПУ, 2023. – С. 9-18.
Abstract: Успіх реалізації художньо-естетичного розвитку учнів на гуртках багато в чому залежить від узгоджених дій керівництва навчального закладу і керівника гуртка, єдиної лінії в рішенні задач освіти і виховання. Для розвитку творчих засад у діяльності керівників із художньо-естетичного розвитку учнів з порушенням слуху, напрямки роботи керівника гуртка наступні: ознайомлення колективу з існуючими програмами і методиками художньо-естетичного виховання; вибір програми і методики (спільно з педагогічним колективом); визначення місця художньо-естетичного виховання в загальному освітньому просторі, його зв'язку з іншими напрямками; контроль за координацією роботи всіх фахівців і керівників; моніторинг діяльності всього колективу; участь в діагностиці дітей і аналізі її результатів; проведення методичних семінарів для членів колективу; участь у вдосконаленні розвиваючого предметно-просторового середовища; участь у поширенні досвіду роботи навчального закладу; організація батьківських зборів, присвячених проблемам художньо-естетичного виховання; узагальнення результатів роботи; аналіз програм, методик з точки зору їх відповідності рівню розвитку учнів; участь в складанні діагностичних карт; присутність на заняттях з метою визначення особливостей поведінки і характеристик учнів (довільність, комфортність і т.п.); взаємодія з батьками.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17427
Appears in Collections:Випуск 45

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rabadzhy K..pdf224.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.