Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17323
Title: Діагностичний інструментарій дослідження проблеми формування художньо-дидактичної компетентності майбутніх викладачів вокалу
Authors: Го Яньцзюнь
Keywords: художньо-дидактична компетентність
компетентність майбутніх викладачів
методичний супровід
експериментальна перевірка
художній образ
педагогічна діяльність
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Го Яньцзюнь Діагностичний інструментарій дослідження проблеми формування художньо-дидактичної компетентності майбутніх викладачів вокалу / Го Яньцзюнь // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 130-132.
Abstract: Актуальність теоретичних розвідок щодо формування художньо-дидактичної компетентності майбутніх викладачів вокалу в межах їхньої фахової підготовки побільшується потребою в розробці відповідного методичного супроводу і діагностичного інструментарію задля експериментальної перевірки його ефективності. Необхідною процедурою на цьому шляху стає діагностика ступеню сформованості художньо-дидактичної компетентності майбутніх викладачів вокалу. Наголосимо, що художній складник означеної компетентності стосується здатності створювати яскраві художні образи засобами вокалу, а дидактичний – засвоєння технологічних аспектів опанування вокалу та набуття здатності створювати методичний контент вокальної підготовки задля використання у власній педагогічній діяльності.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17323
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Guo Yanjun.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.