Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17321
Title: Критерії оцінювання методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіано в процесі ансамблевого музикування
Authors: Хе Їн
Keywords: ансамблево-виконавська підготовка
фортепіанна підготовка
ансамблеве музикування
навчання в магістратурі
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Хе Їн Критерії оцінювання методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіано в процесі ансамблевого музикування / Хе Їн // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 125-127.
Abstract: Ансамблево-виконавська підготовка – важлива складова цілісної фортепіанної підготовки здобувачів. Вона супроводжує різні види освітньо- виконавського процесу. Так, елементи ансамблевого музикування містяться й в концертмейстерському класі, і в вокально-хоровій підготовці. Домінувальним етапом з набуття виконавської ансамблевої підготовки стає етап навчання в магістратурі. На цьому етапі актруальним є не лише оволодіння грою в ансамблі, а й методична компетентність щодо його викладання здобувачам різних рівнів музичної освіти, як позашкільної, початкової профільної, так і довузівської.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17321
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
He Yin.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.