Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17320
Title: Жанрово-стильова обізнаність майбутніх фахівців-вокалістів як проблема музичної педагогіки
Authors: Чжен Шаовен
Keywords: музична педагогіка
жанрово-стильової обізнаності фахівців
фахівці-вокалісти
освіченість фахівців
функціональна грамотність
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Чжен Шаовен Жанрово-стильова обізнаність майбутніх фахівців-вокалістів як проблема музичної педагогіки / Чжен Шаовен // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 122-124.
Abstract: У музичній педагогіці проблема жанрово-стильової обізнаності фахівців стоїть досить гостро, хоча наукове її усвідомлення знаходиться на початковому етапі свого вирішення – етапі поняттєво-термінологічного аналізу. У першу чергу означене стосується поняття обізнаності, яке, незважаючи на стабільне використання в розмовній практиці і теоретичних розвідках, не має чітко визначених параметрів. Термін «обізнаність» зазвичай використовується у дефініціях таких понять, як енциклопедизм, ерудиція, компетентність, освіченість. Проте точного визначення обізнаності в словниковій літературі практично не існує, хоча є в наявності багато тлумачень похідного від нього прикметника. Так, академічний тлумачний «Словник української мови» (1970-1980) пояснює значення прикметника «обізнаний» таким чином: знається на чому-небудь, добре ознайомлений з чимось. У низці синонімів проаналізуємо, у першу чергу, термін «освіченість».
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17320
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zheng Shaowei.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.