Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17316
Назва: Тембродинамічний слух як формотворчий засобів музичної виразності.
Автори: Ма Цзє
Ключові слова: музичний слух
тембродинамічний слух
музична виразність
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ма Цзє Тембродинамічний слух як формотворчий засобів музичної виразності / Ма Цзє // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 111-113.
Короткий огляд (реферат): Музичний слух у його прояві по відношенню до тембру та динаміки педагоги та музикознавці називають тембро-динамічним слухом. Вчені вважають тембро-динамічний слух – однією з найвищих форм функціонування музичного слуху, бо сама його природа передбачає вимір категоріями художньо- естетичного порядку. Тембро-динамічне слухове сприйняття важливе у всіх видах музичної практики але відповідальна його роль зазначається у музичному виконавстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17316
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ma Jie.pdf2.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.