Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17314
Title: Диверсифікація музичної освіти у контексті пошуку ефективних шляхів інтеграції художнього та освітнього поля
Authors: Вороновська, Ольга Володимирівна
Вороновская, Ольга Владимировна
Voronovskaya, Olga Volodymyrivna
Keywords: комунікація
ансамбль
ансамблеве виконавство.
музичний твір
communication
ensemble
ensemble performance
musical piece
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Voronovskaya O. V. Диверсифікація музичної освіти у контексті пошуку ефективних шляхів інтеграції художнього та освітнього поля / O. V. Voronovskaya // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 107-108.
Abstract: Важливу роль у вирішенні зазначених проблем музичного мистецтва та освіти грає диверсифікація освітніх систем та концептуальних підходів. Нижче розглядаються фактори, що визначають необхідність диверсифікації вищої музично-педагогічної освіти як наслідок її глобалізації. Однією з головних тенденцій, що виявляє сутність музичної освіти, є його гуманізація. Педагогічний сенс поняття «освіта», як і німецьке «вildung», корениться у слові «образ». Вираз «освічена людина» розуміється як «людина, в якій домінує образ людський». Ймовірно, становлення особистості, інакше кажучи - образу людського, відбувається як з допомогою його інтелектуального розвитку (тобто з урахуванням досвіду людини у сфері знання), так і на засадах його досвіду у сфері почуттів та емоцій.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17314
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voronovskaya Olga Volodymyrivna.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.