Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17308
Title: Development of jazz improvisation skills in future piano teachers
Other Titles: Розвиток умінь джазової імпровізації у майбутніх викладачів фортепіано
Authors: Zeng Yue
Keywords: improvisation
jazz
jazz improvisation
skills
piano training
future music teachers.
імпровізація
джаз
джазова імпровізація
уміння
фортепіанна підготовка
майбутні учителі музичного мистецтва
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Zeng Yue Development of jazz improvisation skills in future piano teachers / Zeng Yue // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 90-93.
Abstract: The work is devoted to the study of jazz improvisation skills of future music teachers. The essence of improvisation as a type of artistic musical and performing activity is revealed. Jazz music is considered as one of the directions of students' piano training. A generalized classification of jazz music styles is outlined. The specifics of jazz improvisation have been studied. Робота присвячується дослідженню умінь джазової імпровізації майбутніх учителів музичного мистецтва. Розкривається сутність імпровізації як вид художньої музично-виконавської діяльності. Джазова музика розглядається як один з напрямів фортепіанної підготовки студентів. Окреслено узагальнену класифікацію стилів джазової музики. Досліджено специфіку джазової імпровізації.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17308
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zeng Yue.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.