Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17302
Title: Складові готовності до художньо-інтерпретаційної діяльності майбутніх викладачів вокалу
Authors: Хуан Ятун
Іригіна, Світлана Олександрівна
Iryhina, Svitlana Oleksandrivna
Иригина, Светлана Александровна
Keywords: готовність до художньо-інтерпретаційної діяльност
викладач вокалу
художньо-інтерпретаційна діяльність
майбутній викладач музики
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Хуан Ятун Складові готовності до художньо-інтерпретаційної діяльності майбутніх викладачів вокалу / Хуан Ятун, Іригіна С. О. // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 80-82.
Abstract: У ході теоретичного огляду джерел, на тлі уточненого визначення поняття «готовність до художньо-інтерпретаційної діяльності», виявлено специфіку формування у студентів-вокалістів, як майбутніх викладачів вокалу, такої необхідної фахової якості, як готовність до художньо-інтерпретаційної діяльності. У наукових дослідженнях інтерпретація розуміється як провідний метод герменевтичного розуміння текстів. Розглядаючи інтерпретацію як складне поєднання психічних дій (сприйняття, розуміння та вираження), вважаємо за доцільне зауважити, що художньо-інтерпретаційна діяльність викладача вокалу має будуватися на спеціальних вміннях і навичках. Це дозволяє виокремити складові аспекти готовності майбутніх викладачів вокалу до неї, а саме: мотиваційний, художньо-перцептивний, когнітивно-креативний, творчо- виконавський.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17302
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Juan Yatun.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.