Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17296
Title: Формування імпровізаційних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі гри на фортепіано
Other Titles: Formation of improvisation skills of future teachers of music arts in the process of learning to play the piano
Authors: Молокоєдова, Маргарита
Keywords: імпровізація
педагогічна імпровізація
імпровізаційні уміння
навчання гри на фортепіано
майбутні вчителі музичного мистецтва
виконавські уміння
improvisation
pedagogical improvisation learning to play the piano
improvisation skills
performance skills
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Молокоєдова М. Формування імпровізаційних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі гри на фортепіано / М. Молокоєдова // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 60-64.
Abstract: Розглянуто основні аспекти формування імпровізаційних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано. Розкрито сутність понять «імпровізація», «педагогічна імпровізація». Проаналізовано деякі умови ефективного формування досліджуваного феномена. The main aspects of the formation of improvisational skills of future music teachers in the process of learning to play the piano are considered. The essence of the concept’s «improvisation», «pedagogical improvisation» is revealed. Some conditions for the effective formation of the studied phenomenon are analyzed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17296
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation of improvisation.pdf2.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.