Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17269
Title: The technical skill of a dancer is the highest form of his performance potential
Other Titles: Технічна майстерність танцюриста як вища форма його виконавського потенціалу
Authors: Vasylieva, Oleksandra
Степанова, Людмила Василівна
Степанова, Людмила Васильевна
Stepanova, Lyudmila Vasylivna
Keywords: skill
performance potential
artistic expression
improvisation
technical skill
технічні навички
продуктивність
художнє вираження
імпровізація
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Vasylieva О. The technical skill of a dancer is the highest form of his performance potential / О.Vasylieva, L. V. Stepanova // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 2-7.
Abstract: The research is devoted to the problems of artistic and pedagogical design as one of the highest forms of his performance potential. The technical skill of a dancer considered as a method of creative practical activity of applicants for higher education. The specifics of the development of technical skill of a dancer in applicants for primary art education are determined. Дослідження присвячено проблемам художньо-педагогічного проектування як однієї з вищих форм реалізації його виконавського потенціалу. Технічна майстерність танцюриста розглядається як спосіб творчої практичної діяльності здобувачів вищої освіти. Специфіка розвитку технічної майстерності танцюриста в абітурієнтів для початкової мистецької освіти визнач.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17269
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The technical skill of a dance.pdf588.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.