Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17249
Назва: Methodological approaches to pop and vocal training of future music teachers
Інші назви: Методичні підходи до естрадно-вокальної підготовки майбутніх учителів музики
Автори: Ходот, Аліна Олексіївна
Khodot, Alina
Новська, Олена Рудольфівна
Novska, Olena Rudolfivna
Ключові слова: естрадно-вокальне мистецтво
вокальне виконання
музичне мистецтво
сценічний номер
майбутній учитель музики
pop and vocal art
musical art
future music teacher
vocal performance
stage number
Дата публікації: 2022
Видавництво: Stockholm, Sweden.
Бібліографічний опис: Khodot А. Methodological approaches to pop and vocal training of future music teachers / A. Khodot, О.R.Novska // The 15th International scientific and practical conference “Modern science: innovations and prospects” (November 13-15, 2022) SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2022. - Р. 227-231.
Короткий огляд (реферат): Pop vocal art is one of the most popular in public space. Modern pop art demonstrates quite different examples of vocal performance. Observing them at concerts and productions of both the local level and television show programs, we can conclude that the vocal and technical training of performers, their self-expression on stage, in the context of value orientations, regarding the choice of repertoire, the embodiment of an artistic image, the presentation of a stage number requires certain corrections. This fact prompts us to investigate in more detail the problem of pop and vocal training of future teachers of musical art, for the further education of future artists. After all, their activity has a rather powerful influence on the formation of aesthetic and value orientations of society. Естрадно-вокальне мистецтво – одне з найпопулярніших у публічному просторі. Сучасне поп-арт демонструє зовсім інші зразки вокального виконання. Спостерігаючи за ними на концертах і постановках як місцевого рівня, так і в телевізійних шоу-програмах, можна зробити висновок, що вокально-технічна підготовка виконавців, їх самовираження на сцені, у контексті ціннісних орієнтацій, щодо вибору репертуару, втілення художнього образу, подача сценічного номера потребує певних коректив. У статті детально розкрита проблема естрадно-вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, Адже їхня діяльність має досить потужний вплив на формування естетико-ціннісних орієнтацій суспільства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17249
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії музики і вокалу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Novska Olena, Khodot.pdf7.91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.