Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17237| Title: | Альтернативні методи навчання іноземних мов в умовах війни |
| Authors: | Дишель, Ганна Вадимівна Dyshel, Нanna |
| Keywords: | проектна робота методи навчання іноземної мови конкурентноспроможність спеціаліста компетенції майбутніх фахівців |
| Issue Date: | 2023 |
| Publisher: | Ankara, Turkey |
| Citation: | Дишель Г. В. Альтернативні методи навчання іноземних мов в умовах війни / Г. В. Дишель // The 17th International scientific and practical conference “System analysis and intelligent systems for management” (May 02 – 05, 2023) Ankara, Turkey. International Science Group. 2023. - С. 225-227. |
| Abstract: | Проектна робота, як один з нетрадиційних засобів навчання, дозволяє розширяти іншомовні знання, автоматизувати мовні навички та розвивати комунікативні вміння. Вона також стимулює інтелектуальні й емоційні процеси, що дає змогу проявити свої здібності й досвід у професійній діяльності. Її використання сприяє формуванню комунікативної компетенції майбутніх фахівців. Розглянуті нами прийоми (безперекладне навчання, багаторазове повторення та прослуховування; відточеність подання граматичного матеріалу, використання систематизованості у використанні будь-якої наочності, комунікативна зорієнтованість завдань) які використовуються в альтернативних методах, дозволяють прискорити та покращити якісно процес навчання, завдяки перенесенню уваги з виконання мовних вправ на активну інтелектуальну діяльність студентів. Проте, слід зазначити, що їх доречно використовувати при умові, що у студента сформовані базові знання мови рівня А1. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17237 |
| Appears in Collections: | Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Dyshel Нanna.pdf | 279.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.