Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17236
Title: Дидактичні принципи навчання емоційному мовленню при вивченні другої іноземної мови
Authors: Дишель, Ганна Вадимівна
Dyshel, Нanna
Keywords: принципи навчання
вивчення іноземної мови
емоційне мовлення
Issue Date: 2023
Publisher: nternational Science Group
Citation: Дишель Г. В. Дидактичні принципи навчання емоційному мовленню при вивченні другої іноземної мови / Г. В. Дищель // The 17th International scientific and practical conference “System analysis and intelligent systems for management” (May 02 – 05, 2023) Ankara, Turkey: International Science Group. 2023.- С. 222-224.
Abstract: Розглянуті дидактичні принципи (розвитку адекватної мовної поведінки, активізації емоційно – мовленнєвої діяльності, миттєвого відбору мовних засобів для висловлювання емоційного стану особистості, створення емоціогенної ситуації для вираження емоцій, зараження емоційним станом співрозмовника, міжкультурної спрямованості, соціокультурної спрямованості навчання) дозволять нам, надалі, визначити зміст навчання емоційному мовленню в процесі вивчення другої іноземної мови. Проблема принципів навчання не нова в психолого – педагогічній літературі і має довгий історичний шлях розвитку. У роботах видатних педагогів (Ф. А. Дистервега, І. Г. Пестолоцци, Я. А. Коменського, К. Д. Ушинського та ін.) були визначені базові положення, що відображають закономірності навчального процесу. Виявлені загальнодидактичні принципи (доступності, свідомості, посильності, систематичності, наочності та ін.) були класифіковані різними вченими по – різному. Ю. К. Бабанський, А. Я. Савченко згрупували їх залежно від сфери застосування: цілей, змісту, форм, методів та аналізу результатів навчання.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17236
Appears in Collections:Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyshel.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.