Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17203
Назва: Діагностика рівнів сформованості здатності майбутніх учителів музичного мистецтва до самостійної вокально-освітньої діяльності
Автори: Толстова, Наталя Михайлівна
Tolstova, Natalia
Лю Сяомей
Ключові слова: музичне мистецтво
вокально-освітня діяльність
майбутній учитель музичного мистецтва
вокальна підготовка
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Толстова Н. М. Діагностика рівнів сформованості здатності майбутніх учителів музичного мистецтва до самостійної вокально-освітньої діяльності / Т. М. Толстова, Лю Сяомей // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів «Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства». - 2020. - Одеса: Університет Ушинського, 2020. - С. 6-8.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання, пов’язані з виявленням стану сформованості у майбутніх учителів музичного мистецтва здатності до самостійної вокально-освітньої діяльності. Схарактеризовано структуру самостійної вокально-освітньої діяльності та критерії й показники оцінювання її компонентів. Подано якісну характеристику рівнів сформованості у майбутніх фахівців здатності до самостійної діяльності в процесі вокальної підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17203
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії музики і вокалу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tolstova Natalia 2020.pdf124.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.