Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17169
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДраганюк, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorDraganyuk, Sergiy Volodymyrovych-
dc.contributor.authorСинюкова, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorSinyukova, Olena Mykolaivna-
dc.date.accessioned2023-05-02T11:17:44Z-
dc.date.available2023-05-02T11:17:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДраганюк С. В. "Побудови» у тривимірному евклідовому просторі та доцільний характер їх висвітлення у навчальних курсах евклідової стереометрії за умови практико-орієнтованого навчання / С. В. Драганюк, О. М. Синюкова // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. - 2022. - (203). - С. 61-68.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17169-
dc.description.abstract. Статтю присвячено всебічному аналізу поняття про геометричні «побудови» у тривимірному евклідовому просторі з позиції практико-орієнтованої спрямованості процесу навчання. Стверджується, що, за своїм підґрунтям, теорія «побудов» у евклідовій стереометрії принципово нічим не відрізняється від планіметричних теорій «побудов за допомогою різних інструментів», насамперед, за допомогою «циркуля і лінійки». З теоретичної точки зору, подібно до того як у евклідовій планіметрії, у евклідовій стереометрії мова йде про створення відповідного канонічного продовження обраної аксіоматики тривимірного евклідового простору. Характер такого канонічного продовження визначається метою його подальших можливих практичних застосувань. Наведено зразки двох канонічних продовжень аксіоматики евклідової стереометрії, узгоджених з відповідними канонічними продовженнями аксіоматики евклідової планіметрії у вигляді аксіоматики «циркуля і лінійки». Подібні аксіоматики теорії «побудов» тривимірного евклідового простору дозволяють домогтися узгодження «побудов за допомогою циркуля і лінійки» на зображеннях геометричних фігур, отриманих за допомогою паралельного проєктування, з «побудовами» у евклідовому просторі за відповідними зображеннями. Результатом проведеного аналізу є висновок про те, що, за умови практико-орієнтованої спрямованості процесу навчання, варто у невеликому обсязі додати розділ, присвячений стереометричним «побудовам» до традиційного контенту курсу стереометрії закладів загальної середньої освіти, відповідні питання, безумовно, треба додати до змістового наповнення фахової підготовки майбутніх вчителів математики закладів загальної середньої освіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectелементарна геометріяuk
dc.subjectу тривимірному евклідовому просторіuk
dc.subject«побудови» у евклідовій планіметріїuk
dc.subjectпрактико-орієнтоване навчанняuk
dc.subjectевклідова планіметрія за допомогою циркуля і лінійкиuk
dc.subjectelementary geometryuk
dc.subjectEuclidean planimetry using compass and ruleruk
dc.subjectin three-dimensional Euclidean spaceuk
dc.subjectpractice-oriented traininguk
dc.subjectimage of a geometric figureuk
dc.title"Побудови» у тривимірному евклідовому просторі та доцільний характер їх висвітлення у навчальних курсах евклідової стереометрії за умови практико-орієнтованого навчанняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра вищої математики і статистики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Draganyuk S. V., Synyukova O. M..pdf730.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.