Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17148
Title: Запобігання розвитку хронічної перевтоми студентів зво засобами фізичної активності
Other Titles: Рreventing the development of chronic fatigue of students of higher education institutions by means of physical activity
Authors: Щекотиліна, Наталя Федорівна
Shchekotylina, Natalia Fedorivna
Бондаренко, Ольга Вадимівна
Bondarenko, Olha Vadimovna
Keywords: розумова працездатністЬ
рекреація
організація навчальної діяльності
стресостійкість
активний відпочинок
mental capacity
recreation
organization of educational activity
stress resistance
active rest
Issue Date: 2022
Publisher: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Citation: Щекотиліна Н. Ф. Запобігання розвитку хронічної перевтоми студентів ЗВО засобами фізичної активності / Н. Ф. Щекотиліна, О. В. Бондаренко // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 46. - С. 189-193.
Abstract: Серйозним випробуванням для організму студентів є інформаційне навантаження, що виникає через численні навчальні дисципліни, заняття науковою, спортивною та трудовою діяльністю. Негативний вплив на організм посилюється при сумарному впливі кількох факторів ризику, коли вони впливають одночасно і набувають хронічного характеру: гіподинамія, постійні стреси, шкідливі звички, нераціональний режим праці та відпочинку, неправильно організоване харчування та ін. Зміна розумової працездатності студентів протягом дня, тижня, семестру та навчального року залежить від безлічі факторів, а також від біологічних ритмів діяльності\ організму та характеризується періодами впрацьовування, стабільної високої працездатності та її зниження. Важливо використовувати засоби рухової рекреації, щоб попереджати розумову перевтому за рахунок перемикання з одного виду діяльності на інший. A serious test for the body of students is the information load that arises through numerous disciplines, scientific, sports and employment. The negative impact on the body is exacerbated by the combined effect of several risk factors, when they affect simultaneously and become chronic: hypodynamics, constant stress, bad habits, irrational work and rest, poor nutrition and others. The change in students' mental capacity during the day, week, semester and academic year depends on many factors, as well as on the biological rhythms of the body and is characterized by periods of employment, stable high performance and its decline. It is important to use physical recreation tools to prevent mental fatigue by switching from one activity to another.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17148
Appears in Collections:Кафедра гімнастики та спортивних єдиноборств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Preventing the developmen.pdf167.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.