Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17146
Назва: Організація занять з фізичного виховання з урахуванням індивідуальних особливостей студентів
Інші назви: Оrganization of physical education classes taking into account the individual features of students
Автори: Щекотиліна, Наталя Федорівна
Shchekotylina, Natalia Fedorivna
Бондаренко, Ольга Вадимівна
Bondarenko, Olha Vadimovna
Ключові слова: фізичний розвиток
мотивація
тип темпераменту
рівень фізичної підготовленості
оптимізація рухової активності
physical developmen
motivation
temperament typet
level of physical fitness
optimization of motor activity
Дата публікації: 2022
Видавництво: Інститут філософії та соціології Національної Академії Наук Азербайджану (Баку, Азербайджан)
Бібліографічний опис: Щекотиліна Н. Ф. Організація занять з фізичного виховання з урахуванням індивідуальних особливостей студентів / Н, Ф. Щекотиліна, О. В. Бондаренко // Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). - № 7(12). - 2022. - С. 492-506.
Короткий огляд (реферат): Численні дослідження показують, що сучасний спосіб життя студентів далеко не ідеальний. Більшість студентства знає про основні складові здорового способу життя і визнає їхню необхідність, але при цьому зазначає, що не має достатньої мотивації, щоб активно їх застосовувати у своєму житті. Однією з найважливіших складових ЗСЖ, яка на 50–55 % впливає фізичний розвиток організму людини є оптимальний рівень рухової активності. Ефективність процесу фізичного виховання (фізичної підготовки) ґрунтується не тільки на знаннях анатомо-фізіологічних особливостей розвитку організму юнаків, а й багато в чому залежить від урахування психологічних особливостей кожного з них. У процесі навчання руховим діям, з одного боку, слід прагнути розвивати чіткість м'язово-рухових відчуттів, а з іншого – вчити юнака спостерігати за своїми руховими діями, точно диференціювати їх виконання за параметрами простору, часу, інтенсивності м'язових зусиль, розподіляти та перемикати увагу, виконувати розумові дії аналізу, порівняння, оцінного судження. Подібна робота веде до підвищення сенсорної та інтелектуальної культури рухів, одночасно сприяє розвитку координаційних здібностей. Numerous studies show that the modern way of life of students is far from perfect. Most students are aware of the basic components of a healthy lifestyle and recognize their need, but say that they do not have enough motivation to actively apply them in their lives. One of the most important components of HLS, which affects 50-55% of the physical development of the human body is the optimal level of motor activity. The effectiveness of the process of physical education (physical training) is based not only on knowledge of anatomical and physiological features of the development of the body of young people, but also largely depends on the psychological characteristics of each of them. In the process of learning motor actions, on the one hand, should strive to develop clarity of musculoskeletal sensations, and on the other - to teach young people to observe their motor actions, accurately differentiate their performance by parameters of space, time, muscle.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17146
Розташовується у зібраннях:Кафедра гімнастики та спортивних єдиноборств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shchekotylina.pdf247.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.