Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17117
Назва: Сучасні освітні технології у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів математики
Інші назви: Modern educational technologies in the formation of methodological competence of future teachers of mathematics
Автори: Коростіянець, Тамара Петрівна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Ключові слова: метапредметні результати
універсальні навчальні дії
міжпредметні поняття
спеціальні компетенції
діагностичні матеріали
metasubject results
universal educational activities
diagnostic materials
special competencies
interdisciplinary concepts
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Коростіянець Т.П. Сучасні освітні технології у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів математики. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. - Вип. № 52. - 2022. - С. 159 -163
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена виявленню дидактичних умов розвитку методичної компетентності студентів.. Зміст формування методичної компетентності студентів на основі метапредметного підходу було розглянуто на прикладі курсу «Шкільний курс математики і методика його навчання». виявлено, що процедура формування і оцінки освітніх результатів повинна бути побудована на діяльнісних підставах, на матеріалі метапредметних завдань. На заняттях з методики навчання математики студенти вчились складати завдання за готовими зразками, а потім переходили до конструювання нових зразків діагностичних завдань. В процесі роботи студенти розробляли зразки для складання діагностичних завдань і слова - орієнтири, які використовуються в текстах завдань. The article is devoted to the identification of didactic conditions for the development of students' methodical competence. The content of the formation of students' methodical competence based on the metasubject approach was considered on the example of the course "School course of mathematics and its teaching methods". it was found that the procedure of formation and evaluation of educational results should be built on the basis of activity, on the material of metasubject tasks. In classes on the methodology of teaching mathematics, students learned to compose tasks according to ready-made samples, and then moved on to the construction of new samples of diagnostic tasks. In the process of work, students developed samples for composing diagnostic tasks and reference words used in task texts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17117
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostianets T.P..pdf529.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.