Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17116
Назва: Самостійна робота студентів в умовах дистанційного навчання
Інші назви: Independent work of students in the conditions of distance learning
Автори: Коростіянець, Тамара Петрівна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Нєдялкова, Катерина Василівна
Niedyalkova, Kateryna
Ключові слова: безперервна освіта
дистанційне навчання
самостійна робота
самооцінка
електронний навчальний курс
continuous education
distance learning
independent work
self-assessment
electronic training course
self-assessment
electronic training course
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Коростіянець Т. П. Недялкова К. В. Самостійна робота студентів в умовах дистанційного навчання / Т. П. Коростіянець, К. В. Недялкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : педагогічні науки: реалії та перспективи. Вип. №84. - 2021. - С. 84-88.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання використання інформаційно-комунікаційних технологій, а зокрема дистанційних освітніх технологій для організації самостійної роботи студентів з метою підвищення її ефективності. Відзначено, що з упровадженням дистанційних освітніх технологій видозмінюється структура професійної діяльності викладача. Він набуває статус консультанта, який планує, організовує, оцінює і контролює самостійну діяльність студентів. Головними факторами педагогічної допомоги виступають створення творчого освітнього середовища і спільна творча діяльність викладачів і студентів. Сформульовано задачі самостійної роботи студентів у сучасних умовах, показано різні її види, що реалізуються за допомогою електронного навчального курсу. The article examines the use of information and communication technologies, and in particular, distance educational technologies for organizing students' independent work in order to increase its effectiveness. It was noted that with the introduction of distance educational technologies, the structure of the teacher's professional activity is changing. He acquires the status of a consultant who plans, organizes, evaluates and controls the independent activities of students. The main factors of pedagogical assistance are the creation of a creative educational environment and the joint creative activity of teachers and students. The tasks of students' independent work in modern conditions are formulated, various types of it are shown, which are implemented with the help of an electronic educational course.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17116
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostianets T.P. Nedyalkova K.V..pdf652.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.