Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17109
Назва: Оцінка сформованості методичної компетентності майбутніх учителів математики
Автори: Коростіянець, Тамара Петрівна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Ключові слова: методична компетентність
самостійна робота
методичне забезпечення
діагностика
рівні сформованості методичної компетентності
methodical competence
independent work
methodical support
diagnosis
levels of formation of methodical competence
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені І. Франка
Бібліографічний опис: Коростіянець Т. П. Оцінка сформованості методичної компетентності майбутніх учителів математики / Т. П. Коростіянець // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. - Вип. №46, Т. 2. - 2021. - С.127-131.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність поняття "методична компетентність". Розроблено систему методичного забезпечення самостійної роботи студентів, яка орієнтована на реалізацію всіх компонентів структури діяльності. У рамках статті зупиняємося на розгляді оцінно-рефлексивного компонента. Оціночно-рефлексивний компонент системи методичного забезпечення самостійної роботи студентів передбачає наявність конкретного результату діяльності щодо формування методичної компетентності студентів. Указані показники сформованості методичної компетентності студентів. The article examines the essence of the concept of "methodical competence". A system of methodological support for students' independent work has been developed, which is focused on the implementation of all components of the activity structure. Within the framework of the article, we stop at the consideration of the evaluative and reflective component. The evaluation-reflective component of the system of methodical support of students' independent work provides for the presence of a specific result of activities related to the formation of students' methodical competence. The indicators of the formation of students' methodical competence are specified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17109
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostiyanets Tamara Petrivna.pdf432.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.