Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17108
Назва: Планіметрія в шкільному курсі математики: Навчально-методичний посібник для організації самостійної роботи та дистанційного навчання за курсом "Методика навчання шкільного курсу математики" для здобувачів освітнього рівня "бакалавр". Спеціальність 014 середня освіта (Математика)
Автори: Коростіянець, Тамара Петрівна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Ключові слова: планіметрія
геометрія як навчальна дисципліна
вивчення трикутників
методика навчання математики
вивчення трикутників
геометричні побудови
подібності трикутників
декартові координати на площині
геометричні перетворення
вивчення рухів
вивчення подібності
вектори на площині
векторний метод
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Коростіянець Т. П. Планіметрія в шкільному курсі математики: Навчально-методичний посібник для організації самостійної роботи та дистанційного навчання за курсом "Методика навчання шкільного курсу математики" для здобувачів освітнього рівня "бакалавр". Спеціальність 014 середня освіта (Математика) / Т. П. Коростіянець. - Одеса: Університет Ушинського, 2023. - 155 с.
Короткий огляд (реферат): Планіметрія в шкільному курсі математики це навчально-методичний посібник з дисципліни "Методика навчання шкільного курсу математики" для здобувачів освітнього рівня "бакалавр". Спеціальність 014 середня освіта (Математика). Навчально-методичний посібник присвячений планіметрії як одній з основних математичних дисциплін шкільного курсу геометрії – найважливішому компоненту загальнолюдської культури: простір, що оточує нас і його сприйняття багато в чому сприяють становленню світогляду людини. В ньому описана методика вивчення планіметричного курсу шкільної математики, яка забезпечує підготовленість учнів до самоосвіти та подальшого безперервного навчання у різних наукових сферах, дає геометричний розвиток, завдяки якому формуються інтелектуальні здібності людини, забезпечується всебічний розвиток логічного, образного, наочно – ефективного мислення учнів. В роботі представлені основні розділи, що відображають заплановані предметні, особистісні та метапредметні результати, в процесі вивчення курсу планіметрії 7-9 класу. Кожна тема крім теоретичних основ методики навчання планіметрії містить конкретні розробки вивчення означень, теорем, розв`язання задач. Учням дається уявлення про аксіоматичну побудову курсу при визначенні аксіом як тверджень про властивості геометричних фігур, що приймаються як вихідні положення, на підставі яких доводяться подальші теореми і, взагалі, "будується вся геометрія".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17108
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostiyanets Tamara Petrivna 2023.pdf3.79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.