Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17100
Title: Дослідження концепції інтуїції як однієї з професійно значущих якостей майбутніх соціальних працівників в умовах фахової підготовк
Authors: Євтушина, Тетяна Олександрівна
Yevtushyna, Тetiana Оleksandrivnа
Богданова, Інна Михайлівна
Bohdanova, Inna Mikhailivna
Keywords: інтуїція
педагогічна інтуїція
професійно значущі якості
intuition
pedagogical intuition
professionally significant qualities
Issue Date: 2021
Publisher: Причорномор. н.-д. ін-т екон. та інновацій
Citation: Дослідження концепції інтуїції як однієї з професійно значущих якостей майбутніх соціальних працівників в умовах фахової підготовки / М. П. Євтушина, І. М. Богданова // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 35. - С. 164-167
Abstract: Актуальність проблеми дослідження інтуїції як однієї з важливих професійно значущих якостей майбутніх соціальних працівників зумовлюється тим, що, як показує наявна практика, інтуїтивні можливості допомагають спеціалістам підвищувати ефективність своєї професійної діяльності. Головна увага зосереджується на визначенні сутності та структури феномена інтуїції в професійній діяльності. У статті висвітлено комплекс вправ, проведених зі студентами на визначення їхніх інтуїтивних здібностей та їхні результати. З’ясовано, що саме інтуїція є ключовим, невіддільним компонентом, складником творчого наукового процесу, будь-якої успішної професійної діяльності та одним із найважливіших засобів формування нових ідей. Інтуїції відводиться особлива роль у структурі творчого процесу і в діяльності педагогів і соціальних працівників, даючи змогу безпосередньо знайти правильне рішення швидко та несвідомо. Інтуїція вважається одним із системотворчих компонентів педагогічної культури та визначається як миттєвий і безпомилковий вибір методу, прийому, слова, інтонації. The urgency of the problem of studying intuition as one of the important professionally significant qualities of future social workers is due to the fact that, as current practice shows, intuitive opportunities help professionals to increase the effi ciency of their professional activities. The main focus is on defining the essence and structure of the phenomenon of intuition in professional activities. The article covers a set of exercises conducted with students to determine their intuitive abilities and their results.It has been found that intuition is a key, integral component, a component of the creative scientific process, any successful professional activity and one of the most important means of forming new ideas. Intuition plays a special role in the structure of the creative process and in the activities of teachers and social workers, allowing you to directly find the right solution quickly and unconsciously. Intuition is considered one of the system-creating components of pedagogical culture, and is defined as an instantaneous and infallible choice of method, technique, word, intonation.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17100
Appears in Collections:Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yevtushyna T. O..pdf161.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.