Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1709
Title: | Розробка обгрунтування комплексів фізичних вправ для дітей зі зниженим зором, які можуть бути використані в загальноосвітніх спеціалізованих навчальних закладах |
Authors: | Пісарук, Віктор Вітальйович Pisaruk, Viktor Vitaliyovych |
Keywords: | рухова активність фізичне навантаження діти з вадами зору корекційна освіта лікувальна фізкультура корекційна робота motor activity physical activity children with visual impairments correctional education medical physical education correctional work |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Пісарук, В. В. Розробка обгрунтування комплексів фізичних вправ для дітей зі зниженим зором, які можуть бути використані в загальноосвітніх спеціалізованих навчальних закладах : метод. рекомендації / В. В. Пісарук, М. Неледва // Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, Ін-т ФК та реабілітації ; Каф. гімнастики. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2010. – 49 с. |
Abstract: | Програма з лікувальної фізкультури (ЛФК) для дітей зі зниженим зором відноситься до програм обов’язкових предметів корекційного блоку Типових навчальних планів і є доповненням до програми з фізичної культури для цього типу навчальних закладів. Програма розрахована на дітей спеціальних медичних груп, фізичний розвиток яких потребує спеціальної уваги та корекції. У програмі представлено комплекс фізичних вправ та специфічних завдань, спрямованих на подолання відхилень у фізичному розвитку і руховій підготовленості дітей, викликаних порушеннями зору різної етіології. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1709 |
Appears in Collections: | Кафедра гімнастики та спортивних єдиноборств |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Розробка обгрунтування.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.