Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17081
Назва: Методичні рекомендації до організації і проведення науково-педагогічної практики здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня доктор філософії (PhD) зі спеціальностей: 011 Освітні педагогічні науки ОНП «Мистецька педагогіка вищої освіти»; 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) ОНП «Середня освіта (Музичне мистецтво)»
Автори: Білова, Наталія Костянтинівна
Bilova, Nataliia Kostyantynivna
Ключові слова: музичне мистецтво
методичні рекомендації
науково-педагогічна практика
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Методичні рекомендації до організації і проведення науково-педагогічної практики здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня доктор філософії (PhD) зі спеціальностей: 011 Освітні педагогічні науки ОНП «Мистецька педагогіка вищої освіти»; 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) ОНП «Середня освіта (Музичне мистецтво)» / Білова Н. К. Одеса: Університет Ушинського. 2023. – 42 с.
Короткий огляд (реферат): Практика організовується та проводиться відповідно до вимог п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2016 р. № 261 «Про затвердження порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у вищих навчальних закладах (наукових установах)», «Положення з організації підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії у ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», затвердженого рішенням Вченої ради Університету Ушинського 28.08.2020 р. (протокол № 1), «Положення про проведення педагогічної практики здобувача вищої освіти ступеня доктора філософії», затвердженого рішенням Вченої ради Університету Ушинського від 27.08.2020 р. (протокол № 1). Методичні рекомендації визначають загальний порядок організації, проведення і узагальнення результатів педагогічної практики здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (аспірантів) у процесі їхньої підготовки на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти у ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». Науково-педагогічна практика належить до циклу обов’язкових компонентів освітньо-наукової програми підготовки здобувачів наукового ступеня доктора філософії. Здійснення педагогічної практики входить до обсягу кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС), визначених у ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» для реалізації освітньої складової освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії. Відповідно до освітньо-наукової програми аспіранти проходять педагогічну практику в ІІІ семестрі другого року навчання впродовж двох тижнів. Загальний обсяг практики складає 90 годин (3 кредити). Науково-педагогічна практика на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти є обов’язковим компонентом освітньо-наукової програми підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (PhD) (далі – аспіранти) за спеціальностями: 011 Освітні педагогічні науки ОНП «Мистецька педагогіка вищої освіти» та 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) ОНП «Середня освіта (Музичне мистецтво)». Науково-педагогічна практика є освітньою формою професійно-практичної підготовки майбутніх викладачів до здійснення науково-педагогічної діяльності у сфері музичної освіти у закладах вищої освіти (ЗВО), та являє собою вид практичної діяльності аспірантів щодо здійснення мистецько-освітнього процесу у ЗВО. Структуру практики складають такі види діяльності: навчальна, методична, науково-дослідна, організаційно-виховна і художньо-творча, які є основними видами професійної діяльності науково-педагогічних працівників ЗВО. Науково-педагогічна практика є теоретико-методичною платформою, на якій здійснюється пошук і знаходження інноваційних форм, методик і технологій, що стає об’єктом самостійного науково-педагогічного дослідження через апробацію ефективності модифікованих і авторських методик викладання дисциплін у галузі музичної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17081
Розташовується у зібраннях:Кафедра музично – інструментальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilova.pdf951.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.