Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17074
Title: Навчальний посібник до дисципліни «Вступ до спеціальності»
Authors: Білова, Наталія Костянтинівна
Bilova, Nataliia Kostyantynivna
Keywords: музичне мистецтво
музично-інструментальна підготовка
майбутні учителі музичного мистецтва
Issue Date: 2023
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Білова Н. К., Навчальний посібник до дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) ОПП «Середня освіта (Музичне мистецтво)». - Одеса: Університет Ушинського, 2023. - 170 с.
Abstract: Кожен обирає свою майбутню спеціальність за власними смаками та вподобаннями. Опанування професією, зокрема педагогічною, є складним процесом, тому вимагає певного вступного пропедевтичного (ознайомлювального) курсу, щоб отримати загальні уявлення про майбутню педагогічну професію вчителя музичного мистецтва, мету, особливості, зміст і структуру професійної діяльності в контексті сучасних соціокультурних реалій, ознайомитися із системою професійної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти з метою адаптації здобувачів до навчання у закладі вищої освіти. Для подальшого успішного опанування обраною професією здобувачі повинні набути знань, навичок і умінь як у навчально-методичній, художньо-педагогічній, музично-просвітницькій, так і у мистецько-дослідницькій діяльності. Майбутній учитель музичного мистецтва повинен бути здатним до визначення і формулювання актуальних мистецько-педагогічних проблем, пошуку ефективних форм, методів і технологій їх вирішення в практиці, а також впровадження отриманих результатів у своїй практичній професійній діяльності. Метою вивчення дисципліни «Вступ до спеціальності» є ознайомлення здобувачів з теоретичними засадами майбутньої спеціальності, її місцем у суспільстві та засобами її опанування. Завдання курсу: – формування комплексної системи знань та уявлень про процес і організацію особистісно-орієнтованого навчання; – знайомство з основними педагогічними методами і прийомами навчання, формами проведення занять; – формування позитивної установки щодо навчання; – розвиток професійної свідомості і орієнтації майбутніх фахівців; – набуття вмінь використовувати отримані знання у вирішенні освітніх та виховних завдань навчально-виховного процесу; – ознайомлення з основними принципами, етапами, провідними напрямками, проблемами розвитку майбутньої спеціальності; – розробка та формування професійних характеристик; – ознайомлення з основоположними принципами, формами самостійної роботи студентів, різновидами науково-дослідної роботи, методикою виконання наукових робіт, основними прийомами та методами наукових досліджень.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17074
Appears in Collections:Кафедра музично – інструментальної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilova.pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.