Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17036
Title: | Багатоаспектність застосування поліфонії у мистецькій освіті |
Authors: | Хан Ле |
Keywords: | поліфонія мистецька освіта музична освіта музичне мислення |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Хан Ле Багатоаспектність застосування поліфонії у мистецькій освіті / Хан Ле // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 326-327. |
Abstract: | Поняття поліфонії в мистецькій освіті зазвичай асоціюється з багатоголоссям в музиці. Саме у такому контексті поняття поліфонії переважно застосовується в музичній освіті: як музичний жанр, як засіб музичної виразності, як різновид музичного мислення тощо. Поліфонія також є навчальною дисципліною, котра систематизує знання студентів щодо поліфонічної музики, її канонів створення, виконання, сприйняття. У навчальних планах підготовки вчителя музики поліфонія як дисципліна викладається не в усіх ВНЗ. Якщо виконання поліфонії як фортепіанного твору є необхідною вимогою у виконавській підготовці майбутнього вчителя, то на теоретичному рівні знання з поліфонії не є обов’язковими. Відсутність відповідної дисципліни компенсується тою інформацією, яка надається викладачам навчання гри на музичному інструменті. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17036 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Han Le.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.