Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17035
Title: Організація самостійної роботи студентів з дисципліни «Основи дослідження та викладання художньої культури» як форма вдосконалення професійної підготовки магістрантів
Authors: Степанова, Людмила Василівна
Stepanova, Lyudmila Vasylivna
Keywords: самостійна робота магістрантів
викладання художньої культури
інтерпретація смислів твору мистецтв
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Степанова Л. В. Організація самостійної роботи студентів з дисципліни «Основи дослідження та викладання художньої культури» як форма вдосконалення професійної підготовки магістрантів / Л. В. Степанова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 325-326.
Abstract: Самостійна робота магістрантів – це обов’язковий компонент процесу навчання у вищий школі. Якщо лекція закладає основи наукових знань в узагальненій формі, практичні заняття мають за мету розширити, уточнити ці знання, виробити професійні навички, то самостійна робота студентів призначена для поглибленого вивчення дисципліни і націлена на формування навичок художньої самоосвіти. Самостійна діяльність магістрантів включає у себе розвиток навичок самостійного науково- творчого та художньо-творчого опрацьовування матеріалу (підготовка презентацій, анотацій, докладів, рефератів, есе; створення творів-імпровізацій на задану тему, розробка науково-дослідних проектів, тощо); поглиблення знань та навичок в галузі мистецтва, удосконалення навичок підбору, опрацьовування і викладання фактологічного та ілюстративного матеріалу відповідних темі, меті заняття, віковим та психологічним особливостям аудиторії, сприйняття та аналізу творів мистецтва, педагогічної інтерпретації їх смислів; формування техніки та культури педагогічної промови (виконання вправ з розвитку голосу, дикції, дихання, української та російської орфоепії). У процесі підготовки до семінару магістранти самостійно опрацьовують додаткову літературу (навчальну, методичну, наукову), вчаться критично оцінювати різні джерела знань.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17035
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stepanova.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.