Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17028
Title: Визначна роль художнього мислення в системі фахової підготовки майбутнього вчителя мистецтва
Authors: Нечаєва, Лариса Володимирівна
Nechaeva, Larisa Vladimirovna
Keywords: художнє мислення
вчитель мистецтва
майбутній вчитель музики
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Нечаєва Л. В. Визначна роль художнього мислення в системі фахової підготовки майбутнього вчителя мистецтва / Л. В. Нечаєва // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 315-316.
Abstract: Формування художнього мислення в системі фахової підготовки майбутнього вчителя в галузі музичного мистецтва належить до найбільш актуальних і, в той же час, складних науково- педагогічних проблем. Її висвітлення знаходиться на перетині різних наукових галузей, зокрема естетики, психології, мистецтвознавства, педагогіки мистецтва тощо. Як відомо, мислення в цілому є специфічною, духовною і теоретичною діяльністю людини, яка виступає процесом усвідомлення її буття. За В. Давидовим, мислення – це процес відображення дійсності, вища форма творчої активності людини. В самому процесі мислення вже закладений творчий підхід – намагання відобразити предмет не тільки таким, яким він є, а й на основі знання закономірностей його руху – таким, яким він буде або повинен бути для задоволення потреб людини.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17028
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nechaeva Larisa Vladimirovna.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.