Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17027
Title: Педагогічні принципи формування рефлексивних умінь майбутніх учителів музики
Authors: Мінь Шаовей
Min Shaowei
Keywords: майбутній учитель музики
рефлексія
учитель музичного мистецтва
рефлексивне уміння
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Мінь Шаовей Педагогічні принципи формування рефлексивних умінь майбутніх учителів музики / Мінь Шаовей // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 314-315.
Abstract: Рефлексивні вміння майбутніх учителів музичного мистецтва ми визначаємо як особистісно- фахове метаутворення, що виявляється в усвідомленому володінні способами самодослідження, самоаналізу, корекції і прогнозування результатів, та забезпечує успішність академічно-фахової діяльності, зокрема, в процесі фортепіанного навчання. Розвиток у майбутніх фахівців рефлексивних умінь, які впливатимуть на всі види музично-педагогічної діяльності, потребує впровадження в фахову підготовку спеціально розроблених і взаємопов’язаних педагогічних принципів.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17027
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мin Shaowei.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.