Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17018
Назва: Формування педагогічної етики майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки
Автори: Артемьєва, Інна Сергіївна
Artemieva, Inna Serhiivna
Смотрова, О. В.
Ключові слова: педагогічна етика вчителя
компетентний фахівець
моральна свідомість майбутніх фахівців
педагогічний процес
Дата публікації: 2022
Видавництво: Полтава: ЦФЕНД
Бібліографічний опис: Артемьєва І. С. Формування педагогічної етики майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки / І. С. Артемьєва, О. В. Смотрова // Актуальні проблеми науки, освіти і суспільства : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції : (Полтава, 9 вересня 2022 р.). - Полтава: ЦФЕНД, 2022. - С. 8–9.
Короткий огляд (реферат): Педагогічна етика вчителя – це зведення моральних вимог, норм і правил поведінки педагога, яким він зобов’язаний неухильно відповідати, слідувати та які він повинен виконувати, що забезпечить регулювання відносини, що виникають у вчителя з учнями та їхніми батьками, колегами, керівництвом закладу загальної середньої освіти (З. Алканова, Д. Бєлухін, Г. Васянович, Д. Вербівський, Т. Мішаткіна, О. Царєгородцева та ін.). Моральна свідомість майбутнього вчителя в процесі професійної освіти, як основи його педагогічної етики, – це важлива педагогічна проблема.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17018
Розташовується у зібраннях:Кафедра технологічної і професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Artemieva.pdf439.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.