Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16996
Title: Загальноєвропейський вектор розвитку початкової математичної освіти
Authors: Коваль, Л. В.
Keywords: початкова математична освіта
загальноєвропейський освітній простіру
самореалізація особистості
інтеграція освітнього простору
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Коваль Л. В. Загальноєвропейський вектор розвитку початкової математичної освіти / Л. В. Коваль // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 278-279.
Abstract: Мета статті – розкрити основні тенденції розвитку початкової математичної освіти в контексті інтеграції до загальноєвропейського освітнього простору. Математична освіта багатофункціональна й орієнтує не лише на здійснення спеціалізованої діяльності з раціонального використання математичного апарату, але й відіграє важливу роль у культурному зростанні майбутнього покоління. Можливості математичної освіти далеко виходять за межі математичної науки. Люди, які в школі не навчилися мистецтву логічно доводити, не здатні відрізнити правильне міркування від хибного, відповідально діяти в ситуаціях вибору, такими особистостями легко маніпулювати. І тому низька математична культура в XXІ ст. може стати серйозною перешкодою на шляху цивілізаційних змін. І навпаки, належна математична освіта підвищує шанси на самореалізацію особистості, сприяє розвитку прогресивних ідей
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16996
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koval.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.