Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16992
Назва: Проектувально-моделювальна діяльність майбутніх учителів у навчанні учнів математики
Автори: Haievets, Yana Stanislavivna
Гаєвець, Яна Станіславівна
Гаевец, Яна Станиславовна
Ключові слова: навчання математики
проектувально-моделювальна діяльність
майбутній учитель математики
методична компетентність майбутніх учителів початкових класів
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гаєвець Я. С. Проектувально-моделювальна діяльність майбутніх учителів у навчанні учнів математики / Я. С. Гаєвець // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 272-273
Короткий огляд (реферат): Мета доповіді – розкрити особливості процесу формування проектувально-моделювальної складової методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів під час опанування навчальної дисципліни «Методика навчання освітньої галузі «Математика». під час вивчення наступних питань програми «Методика навчання освітньої галузі «Математика», студентам неодноразово пропонується спроектувати нові знання в площину розробки системи навчальних завдань, а також окремих елементів проекту уроку з метою формування проектувально-моделювальної складової їх методичної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16992
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Haievets Yana Stanislavivna.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.