Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16989
Назва: Навчання математики в 1-му класі з елементами методики Марії Монтессорі
Автори: Афатарли, К. Б.
Скворцова, Світлана Олексіївна
Скворцова, Светлана Алексеевна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Ключові слова: принцип методу Монтессорі
самонавчання
саморозвиток
середовище
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Афатарли К. Б. Навчання математики в 1-му класі з елементами методики Марії Монтессорі / К. Б. Афатарли, С. О. Скворцова. - Одеса: ПНПУ іміені К. Д. Ушинського, 2023. - С. 269-270.
Короткий огляд (реферат): Основний принцип методу Монтессорі: підштовхувати дитину до самовиховання, до самонавчання, до саморозвитку; його девіз «Допоможи мені це зробити самому». А його суть – це робота дитини в підготовленому середовищі: дитина вчиться в основному самостійно за допомогою спеціально організованого навколишнього середовища – Монтессорі-матеріалів. Монтессорі матеріали – дидактичні посібники, які відібрані Марією Монтессорі в результаті спостережень за дітьми. Усі матеріали мають ряд особливих характеристик, таких як ізоляція складності, контроль помилок та інше, вони зовнішньо привабливі, виготовлені, як правило, з натуральних матеріалів вищої якості. Головне завдання матеріалів полягає у стимулюванні індивідуального розвитку дитини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16989
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Afatarly.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.