Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16982
Назва: Професійний розвиток вчителя математики в ПТНЗ
Автори: Черненко, Я. І.
Ключові слова: самоосвітня діяльність
професійне самовдосконалення
компетентність вчителя
вчитель математики
професійно-технічний навчальний заклад
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Черненко Я. І. Професійний розвиток вчителя математики в ПТНЗ / Я. І. Черненко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 265-267.
Короткий огляд (реферат): Основним напрямком удосконалення рівня професійної компетентності вчителя є професійне самовдосконалення шляхом цілеспрямованої самоосвітньої діяльності. Перед учителем математики в професійно-технічному навчальному закладі (ПТНЗ) стоїть завдання організувати навчально-виховний процес так, щоб уроки математики органічно поєднувалися зі спеціальними дисциплінами, які вивчають учні, та виробничим навчанням. Це дозволить підвищити мотивацію навчальної діяльності, покращити ефективність навчальних занять і, відповідно, позитивно вплине на рівень навчальних досягнень учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16982
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Chernenko.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.