Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16981| Title: | Корекція знань та вмінь учнів як один із основних способів усунення прогалин у знаннях учнів з математики | 
| Authors: | Цісар, Н. В. | 
| Keywords: | математичні знання корекція знань та вмінь учнів ефективність освітнього процесу навчання математики | 
| Issue Date: | 2017 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Цісар Н. В. Корекція знань та вмінь учнів як один із основних способів усунення прогалин у знаннях учнів з математики / Н. В. Цісар // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 264-265. | 
| Abstract: | Успіх учня в процесі навчання залежить, в першу чергу, від того, наскільки вчителеві вдалося зацікавити його. Але як можна викликати захоплення якоюсь наукою, якщо воно відсутнє у самого педагога, якщо він не прагне поповнити свої знання і не робить спроб побачити свій предмет за межами обов'язкової програми, не помічає його зв'язків із життєвими проблемами, з практикою в усьому її розмаїтті? Вчитель повинен бути трохи актором і ніколи не показувати, що йому нудно розповідати матеріал уроку, бо слідом за «нудьгуючим» викладачем почнуть нудьгувати і учні. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16981 | 
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Correction of knowledge.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
