Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16975
Title: Науково-методичний супровід вчителів математики в період реформування освіти в Україні та країнах Європи
Authors: Папач, Ольга Іванівна
Папач, Ольга Ивановна
Papach, Olha Ivanivna
Keywords: реформування освіти в Україні
реформування освіти в країнах Європи
парадигма освіти
рефлесія у вчителів
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Папач О. І. Науково-методичний супровід вчителів математики в період реформування освіти в Україні та країнах Європи / О. І. Папач // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 253-254.
Abstract: Входження України у європейський і світовий освітні простори можливе за умов постійних змін та реформування системи освіти. Нині в країні відбувається зміна парадигми освіти, що вимагає переходу від знаннєвої моделі освіти до компетентнісної. Реалізація нових стратегій та напрямків розвитку освіти передбачає наявність високого рівня рефлексії у вчителів. Однак, вміння рефлексувати, ставити цілі і проектувати власну діяльність ще не стали надбанням професійної компетентності сучасних вітчизняних учителів.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16975
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Papach Olha Ivanivna.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.