Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16972
Title: Зміст методологічних знань філософського рівня магістрів – майбутніх учителів математики
Authors: Кугай, Н. В.
Keywords: майбутній учитель математики
формування методологічних знань і вмінь
принцип детермінізму
методологічні знання філософського рівня
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кугай Н. В. Зміст методологічних знань філософського рівня магістрів – майбутніх учителів математики / Н. В. Кугай // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С.248-250.
Abstract: Невід’ємним аспектом формування методологічних знань і вмінь майбутнього вчителя математики є ознайомлення із сучасними концепціями і галузями математики. На сьогодні до розділів сучасної математики, на думку науковців, варто віднести не тільки ті галузі, що виникли з середини ХІХ століття, а й ті, які зародилися достатньо давно і зараз перебувають у стадії бурхливого розвитку. До них варто віднести теорію груп, зокрема теорію неперервних груп, функціональний аналіз, варіаційне числення, методи оптимізації, інтегральні рівняння, операційне числення, фрактальну геометрію тощо. Розглянемо, які саме методологічні знання філософського рівня можливо і доцільно формувати у студентів-магістрантів під час вивчення навчальних дисциплін, що відповідають названим математичним галузям. Зауважимо, що зміст методологічних знань майбутнього вчителя математики (ОС «Бакалавр») розкрито нами у монографії.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16972
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kugai.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.