Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16956
Назва: Сучасні педагогічні технології як засіб розвитку творчої діяльності учнів на уроках математики
Автори: Іщенко, Анастасія Леонідівна
Ishchenko, Anastasia Leonidivna
Ключові слова: творча діяльність учнів
сучасні педагогічні технології
проектна діяльність
педагогічна робота із проектного й предметного навчання
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Іщенко А. Л. Сучасні педагогічні технології як засіб розвитку творчої діяльності учнів на уроках математики / А. Л. Іщенко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 245-247.
Короткий огляд (реферат): Формування в учнів проектної діяльності і, як особистісного новотвору, проектної компетентності, повинне проходити поступово в системі спеціально вибудуваних занять проектного навчання. Систему проектного навчання представлятиметься як система підцілей, досягнення яких незмінно повинне приводити до головної мети – формуванню проектної компетентності. Тому в системі проектного навчання повинні бути заняття, присвячені роботі над цілісним проектом, на яких учні зможуть самостійно здійснювати проектування розв’язання якоїсь проблеми. Для виконання такої роботи самостійно потрібна сформованість відповідних умінь, серед яких багато загально навчальних і лише невелика частина специфічних проектних. Специфічні проектні вміння формуються на спеціально спроектованих уроках. Ці уроки включатимуться в контекст предметних практичних занять, звичайних теоретичних предметних уроків і спеціально виділених уроків проектної діяльності. Задля формування вказаних вмінь можна використати як зразок навчальний проект, частково виконаний учнями. Коли немає ще сформованих яких-небудь умінь, проектні дії виконуються вчителем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16956
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ishchenko.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.