Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16954
Title: Системи алгебраїчних рівнянь як математичні моделі текстових історичних задач
Authors: Дідківська, Т. В.
Сверчевська, І. А.
Keywords: алгебраїчні рівняння
математична модель
майбутній учитель математики
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Дідківська Т. В. Системи алгебраїчних рівнянь як математичні моделі текстових історичних задач / Т. В. Дідківська, І. А. Сверчевська // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 240-242.
Abstract: Одним з найважливіших понять сучасної математики є поняття математичної моделі, оскільки математика – це наука про математичні моделі та їх застосування до розв’язування задач [1]. Складання математичних моделей при розв’язуванні текстових задач готує учнів до моделювання реальних процесів. Тобто здійснювати переклад умови задачі на мову математики. Підготовка майбутніх учителів математики до моделювання текстових задач здійснюється під час навчання в університеті. Ми виокремлюємо вивчення систем лінійних та нелінійних рівнянь у дисциплінах «Лінійна алгебра» та «Алгебра і теорія чисел». За навчальними планами передбачено вивчення для систем лінійних рівнянь методу послідовного виключення невідомих та методу детермінантів, а для вивчення нелінійних систем застосування результанту двох многочленів.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16954
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Didkivska.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.