Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16953
Title: Психолого-педагогічні аспекти формування пізнавального інтересу учнів у позаурочній роботі з математики
Authors: Акуленко, І. А.
Василенко, І. О.
Keywords: математична компетентність
майбутній учитель математики
пізнавальний інтерес учнів
навчання математики
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Акуленко І. А. Психолого-педагогічні аспекти формування пізнавального інтересу учнів у позаурочній роботі з математики / І. А. Акуленко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 239-240.
Abstract: Формування математичної компетентності учнів ґрунтоване, передусім, на вибірковій особистісній спрямованості, що звернена до математики і до процесу її вивчення. Така спрямованість у психології по трактована як пізнавальний інтерес. Майбутній учитель математики повинен бути обізнаним щодо психолого-педагогічних аспектів формування пізнавального інтересу в учнів основної школи, що зумовлюють особливості добору змісту, організаційних форм і засобів навчання як на уроках, так і в ПРМ. Окрім того важливо, щоб студенти набували відповідного досвіду з його формування в учнів ще під час навчання у ВНЗ (у різних формах практичної роботи).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16953
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Akulenko.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.