Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16899
Title: Системно-синергетичний підхід як основа сучасної реорганізації математичної підготовки майбутнього вчителя в університеті1
Authors: Тарасенкова, Н. А.
Keywords: реорганізації математичної підготовки майбутнього вчителя
майбутній вчитель математики
компетентнісна переорієнтація системи освіти
психологічний дискомфорт
Issue Date: 2007
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Тарасенкова Н. А. Системно-синергетичний підхід як основа сучасної реорганізації математичної підготовки майбутнього вчителя в університеті1 / Н. А. Тарасенкова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 236-237.
Abstract: Компетентнісна переорієнтація системи освіти України, її спрямування в площину цінностей особистісного розвитку зумовлює принципову необхідність переосмислення усіх факторів, від яких залежить якість освітнього процесу: змісту, методів, форм навчання, системи контролю й оцінювання, управлінських рішень, взаємовідповідальності учасників навчально-виховного процесу. Складність і багатоаспектність проблем забезпечення якісного навчання молодого покоління визначає необхідність застосування системного підходу до аналізу цих проблем. Системний підхід з урахуванням його синергетичного аспекту дає можливість виявити глибинні механізми й закономірності протікання процесів загального й математичного розвитку студентів, прогнозувати кінцевий результат цих процесів, дидактично виважено вибудовувати освітню траєкторію студента.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16899
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tarasenkova.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.